Przegląd

Z Gloria Victis Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj

Gloria Victis to gra MMORPG osadzona w średniowiecznym świecie z elementami low fantasy. Głównym założeniem projektu jest realizm. Świat gry to alternatywna wizja Europy i Bliskiego Wschodu między X a XV wiekiem, z analogicznymi dla tego okresu nacjami. Tym, co tak bardzo odróżnia nas od projektów tworzonych przez duże studia, jest duch zespołu. Gloria Victis opiera się na naszej frustracji i pasji – frustracji spowodowanej brakiem gry o średniowiecznej tematyce, innowacyjnej i wartej poświęcenia przez gracza czasu oraz pasji do okresu średniowiecza. Dlatego nie kierujemy się celami finansowymi, a dążeniem do stworzenia gry, która naprawdę należy do graczy.

Główne cechy
  1. Świetne PvP - Walka na śmierć i życie, łup pokonanych wrogów z innowacyjnym systemem grabieży, możesz uczestniczyć w turniejach rycerskich, epickich bitwach przeciwko przeciwnym rycerzom i oblężeniu zamku.
  2. Realistyczne walki - dla docelowego, system walki oparty na umiejętności; broń i zbroje są wzorowane na autentycznym uzbrojeniu średniowiecznym.
  3. Mounted Combat System - Nieco trudniejsze niż walki na piechotę z powodu fizyki oraz koni i zwiększonych czynników prędkości, ale po opanowaniu będzie bardzo satysfakcjonującym sposobem walki.
  4. Głębokie Tło - Cztery dostępne narody - Midlanders, Azebs, Ismirs i Sangarians, każde oparte na prawdziwej średniowiecznej władzy i wyposażone w bogate kultury, systemu wierzeń i historii.
  5. Complex, Class-less Progression System - Gracz będzie budować postać od podstaw lub wybrać jeden z predefiniowanych build'ów.
  6. Sandbox Crafting System - Dziesięć różnych metod craftingu, w którym sukces zależy od umiejętności gracza, a nie szczęście. Gracze będą w stanie opanować dwa z wszystkich zawodów dostępnych.
  7. Trudny świat - Przetrwać i żyć w nieprzyjemnym i otwartym świecie, pełnym dzikich zwierząt, złodziei, potworów ze średniowiecznych legend i bestii w ludzkiej postaci. Twoje wybory będą wpływać na twoją reputacje.
  8. Zapierająca dech w piersiach fabuła - Głęboka, epicka historia nieliniowa, rozbudowane dialogi i dojrzałe questy, przeniosą RPG z powrotem do MMORPG.
  9. Bogaty system społeczny - Bądź częścią żyjącego społeczeństwa feudalnego - służ jako wasal lub stań się potężny władcą. Buduj gospodarkę na świecie, twórz i panuj wpływową gildią, zdobywaj terytorium pod swoje panowanie, kształtuj polityczną mapę świata.

Menu